Matte nu...

God morgon alla underbara!
Nu sitter jag på skolan och har matte, kom typ nyss hit för dels så försovde jag mig och när jag äntligen kom till skolan så hade jag glömt min skåp nyckel så jag smsade mina underbara vänner och bad dom komma ner men dom har prov så dom kunnde int... så då hede jag in mina saker i ett tomt skåp eller min jacka ba och gick på lekionen och så gör jag provet på onsdag ist :D I veckan har vi skit mycket prov!! eller tror de iaf måste kolla upp de:P men aja måste fortsätta jobba så jag får någonting gjort. men ja just de jag måste försöka fixa kameranpå datorn så jag kan ta kort med den :PP eller ska be irja fixa den jag kan inr sånt...
Få sån vilja att jobba matte med den här låten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0