säg grattis till pappa!

Hejsvejs!
Nu sitter jag nyduhchad här i Elias säng och kollar på lite bloggar haha, tänk om inte bloggar fans f*n va tråkigt allt skulle vara ok det fins ju andra saker att göra vi datorn men ändå;P. igår skulle ju jorden gå under men värkade inte hända aja det var ju lite bra om man tänker efter tänk va onödigt det hade varit om den gick under ja typ varför gick man i skolan om man ändå jorden går under nu haha eller jag går ju inte i skolan enbart för att lära mig saker mäst för att det är skolplikt åå sen äre ju kul att  

ja å sen glömde jag att dom har två söta tvilingarna tyckte jag ha kunat vunit i lördags haha

tycker dom va söta på dom här bilderna (och på alla andra menmen)


Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: Ja det är toppen:) sjölv?

2011-05-22 @ 12:49:01
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Lisa<3

sv; tack såå mycket!

hjälp mig på bloggen att välja en färg på conversen ja ska köpa! ;D<3

2011-05-22 @ 16:47:36
URL: http://raawhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0