Vargbröder

Igentligen får inte jag sätta mig vid datorn på kvällen ja ba nu skulle skriva ett inlägg på bloggen och sen läsa men nä istället sitter jag vid datorn i typ hundra år! jag blir sus på mig själv då (Suck)

Det jag hade tänkt skriva var att jag läser boken vargbröder del 1 ja vi har haft den ganske länge men jag har som inte trott att den har varit så bra men när jag och lotta for och badade i lördags skulle vi ta med nån bok åå läsa och jag läste ju inte nån så jag togg den boken åå fatta hur bra den är! (fast inte lika bra som harry potter;;) och nu har jag snart läst ut den och ska börja på den andra

tycker ni borde läsa den om ni inte har det! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Princess<3

hahah, jag läser inte för nöjes skull, jag läser för pengarna :P ^^

2011-06-22 @ 01:51:20
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0