Midsommar

Godnatt måste jag nästan skriva jag kan sitta vid datorn 9364528 år typ det finns typ alltid saker och göra vid den
å det gillar man! Det är ju midsommar skriver jag och kommer på att jag glömmde fotta midsommarstången idag aja mmen det är ju som sagt midsommar idag men igentligen igår för klockan är efter 12 men det är ju midsommar och vi var ju i badviken asså inte du och jag utan jag och min famij men du kanske är min familj så det kanske va vi som var i badviken. Förlåt men jag är trött så jag vet typ inte vad jag skriver jag kan råka skriva nästan vad som hällst haha men bilder kommer imorn.

(bild frpn google)
typ det här kan jag skriva när jag är trött:
jag tycker du kan åka till den nu knacka på dörren tills den öppnar och bara gå in. och säga att den måste svara på sms annars trrycker du upp några rutra  bananer i hans magge typ;p
åå vi skev typ knappt om det personen eller asså vi skev inte m det;;P

aja jag ska sva nu så jag inte råkar skriva nå mer konstigt men först dagens låt

Godnatt v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0