Shopping från UME!

så här ser mina kvällar ut:
Först kommer jag hem är uppe i huset ett litet tag och gör lite, sen går jag ner i "lekstugan" och he på datorn när den startar efter typ hundra år he jag på internet och musik kollar lite på youtube och lite bloggar sen går man kanske in på fb ja när man igentligen hade tänkt ladda in bilder till bloggen och skriva lite i den. ja och efter ett tag så kollar man på klockan - oj vad mycket den var ska sova nu skriver i bloggen typ... haha ja det är typiskt jag haha och ja det är ju lite synd:((
Men nu kommer lite bilder::::


Linne från carlings gatt ta den när jag inte hade på mig den så man såg trycket

Halsband från ur å pen

Värdens största godis påse från godis huset

Paraply från H&M

Högtalare (till mobilen) från media market

Ja det här var inte allt men ni kanske får se mer senare;;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0