nu LÄNGTAR jag!

HOHOHO så skrattar jul tonten om ni undrar hihi...
ÅÅ vad jag bara längtar till en massa saker ni min järna överbubbblar snart!
1.jag LÄNGTAR till jag ska se harry potter på torsdag! harry potter en dom b ästa filmerna jag någonsin sätt och snart är dom slut nu ska jag bara se en till och sen kommer det inga mer, harry potter har fölt mig i nästan hela mitt liv käns det som. Å nu är dom bara slut nu kommer det aldrig nån till, varför gör dom så här jag tycker det kan komma minst lika många filmer och böker till! aja ville bara säga att jag ÄLSKAR harry potter!!!!

2. Det är snart åsele marknad åå det är ju kul! kolla på allt kanske åka några karuseler fiska! haha nä jag ska inte ficka ;PS fast det är synd att jag och enya är för små för att komma in på trilern!:(

3.Jag ska snart träffa min älskade enya och de gillas ju!

4. Måste bara säga att jag länhtar verkligen till harry potter! Jag å lotta hade tänkt se den i nett mwn då gatt vi fara till åsele åå det skulle ju inte göra något om det inte var att det tog 2 timmar med mopen dit å sen tillbaka typ halv tre på natten så vi hoppade över det;P

5.Längtar till vi ska på semeste! stocholm snart kommer vi;P
Aja ska väll snart sova hare så gött så hörs vi senare=D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du få väl visst komma in på trilern, de är året man fyller femton som man får komma in :)

2011-07-16 @ 12:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0