men hahah

hejsan!!

åå jag är så tröt på visa saker ibland
jag har typ tänkt att ladda upp några bilder
jag har tagit idag men då funkar det inte
f*n vad tröt jag blir så då blev det inte häller
att jag skrev å sen har jag typ försökt hundra gånger
men det verkligen inte det står att den är okänd

haha jag tänkte bara testa en gång till och då funkade det
hahah och jag årkar inte skriva om hella inlägget



jag sitter och ser på Harry potter och fången från azkaban
haha den är så bra ;P
en sen från början av filmen älskar jag
när ron Hermione och Harry går in i en kuppen i tåget och det sitter en man som sover
ron: vem kan det där va?
Hermione: professor l***** lupin 
ron: hur kan hon veta allting?
åå hermione med värsta tröt röst ba det står på hans väska 
haha jag älskar den scenen  ;P
men då ska man väll snart sova
godnatt


Kommentarer
Postat av: Antonia

SV: men det finns det ^^ Ja då den e bra , fast den lever sitt eget lilla liv ibland XD fast jag skulle vilja ha en mer avanserad och bättre kamera efetrsom jag fotar rätt mycket. min kamera e mest för nybörjare^^ men tills jag har råd med en ny så fungerar den finfint ^^

2011-01-06 @ 14:38:54
URL: http://wintercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0