doris

hejsan!
doris (min hund) ska sova hos mig inatt<3
haha jag hade bärt upp hennes bur som hon brukar sova i och sån
men hon brukar ändå få sova i min säng tills jag somnar själv
men det ville hon int hon typ gick fram och tillbaka mellan buren och dörren 
så jag gick ut med hon så hon kunde pinka 
och det var skit varmt ute tihiha 
men sen när vi kom upp la hon sig i buren
så nu ligger hon där och tittar på mig och typ suckar
haha om hon fortsäter så går jag ner med hon till mamma 
aja nu ska jag väll sova snart så doris också kan sova 

höras


Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar: Vad kul att du är med i tävlingen!

2011-01-03 @ 07:51:19
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0