mikrofonkåt

fredag idag då det är väl härligt eller vad tycker ni??
jag är jätte trött jag vet inte varför jag har varit det den sista veckan 
nu har vi sven då som vi alltid har den här tiden på fredagar;PP
föra leksaken hade vi matte fick veta att vi ska ha prov vecka nio 
så nu få man hårdplugga matte då
och sen var det ju folk som vanligt som överreagerade eller va säger ni om de?
vilken låt tycker ni är bäst 
mikrofonkåt med september
eller
mikrofonkåt med petter  
jag tycker den med petter


Kommentarer
Postat av: ebba

svar: tack vad snäll du är och tack för att du följer min blogg :) förlåt att jag inte har svarat men har inte haft tid ^^ du har en super bra blogg du med (y)

2011-02-20 @ 00:14:34
URL: http://sswaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0