en till dagså

idag nästan hella dagen har jag varit ute på skotern och gissa??det var skit skoj hahihi vi har en gamskoter vi håller på laga denja eller den är typ sönder men den går kanske att sköra ibland det vet man aldrig (skriver så konstogt för jag är så trött) ja men iaf så har vi just fått ut skotern sen har varit på lagning och vi jag irja lotta och linne skulle ut och grilla och sånt man gör när man är ute på vintern så är vi hade kommit halvts dit vi skulle snannade skotern haha väntade typ en timme där för irja trodde att den kunde vara för varm men sen funkade den ändå inte så först åkte jag och lotta dit (vi hade ju två skotrar) och jag vänta där med elsa vi hade med oss både doris och elsa och lotta for och hämtade linnea irja och doris. sen när vi skulle hem gjorde vi på samma sätt och när pappa kom och skulle skjutsa hem jag och linne så gatt pappa boksera hem den.

   det var då dagen idag för er som orkade läsa det men ni få se bilder imorn ja som sagt jag kan inte ladda upp bilder med denna da*m dator så ni få hade super tills dess
godnatt alla små hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0