jaja lånnnnnnngt

Vet ni en ganska rolig sak jag har glasfiber hela mig haha ja det är jätte jobbigt haha men lilla jag ockar inte skriva hur det gick till haha kan ni läsa det på min kompis blogg michaela som var med om allt...


sen så for jag  jag på zumba haha ja det var ju en ny upplevelse haha det var lite svårt men ändå kul jag rekomenderar att testa det för er om ni inte har gjort det;D
ja och sen hade jag ritaad en jätte finnn bild men jag kan inte ladda ut den för den har nå damp.



sen så har jag fått mina panduro kataloger (tappat bort dom andra) idag

och jag hade kunat ta kort på den om min kamerasladd hade fungerar
ja jag skulle bara böhöva en sladd  

eller två

men det skulle inte göra någomt om jag hede tre

men det går också bra med fyra
 
och så vidare



men nu är det då big brader
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0