det här ska jag nästan ha!

hejjhejj!

idag har jag inte hunnit skriva så mycket jag har byggt en lådbil med elias det va ganska kul eller det var faktiskt jätte kul och så fick vi granens lådbil fast vi var tvungna att bygga om hjulen fast va han inte klart med nån bil vi kanske ska fortsätta imorn och jag kom på att jag kan ta ett kort på dom en är ganska ful haha den vi  har byggt men den vi har fått av granen är röd och fin.  Iaf så har jag också varit med frida men bara en stund på eftermiddagen vi tränade på musikalen vi ska göra eller skriver man ska ha... i kören jag ska vara en kille som heter kasper hehe den handlar om asså musikalen handlar om att man inte ska sno och  förstöra saker och vi ska lära oss den utantill det kommer inte jag kunna hihi jo kanske vet inte. men men nu har det blivit ganska ordning här inne i lekstugan där jag bor. åå imorn blir det skola då ska jag ha på mig dom här kläderna

utom tajtsen jag ska ha svarta men men jag hade inge kort när jag har dom men så här kommer det typ se ut

haha inte riktigt men nästa.
nu ska jag sova men jag skriver imornbitti om jag hinner.

god natt eller god middag!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Sv: det känns som dungöra att läsa böker , heöt onödigt! dessutom får jag typ inte byta boke...men jag ska övertala vicktoria! ^^snygga kläder btw

2010-05-10 @ 02:06:30
URL: http://wintercake.blogg.se/
Postat av: Antonia

Sv: det känns som dyggöra att läsa böker , helt onödigt! dessutom får jag typ inte byta boke...men jag ska övertala vicktoria! ^^snygga kläder btw



2010-05-10 @ 02:08:00
URL: http://wintercake.blogg.se/
Postat av: Elvira

Snygaaaa kläder:)

2010-05-23 @ 17:38:52
URL: http://lillviran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0