Lunchrast!

hejhoppppp!

Lunchrast nu då till klockan ett det är skoj men det är ingen hemma så jag sitter ensam i köket först tänkte jag gå ner i lekstugan men jag årka inte bära ner datorn dit. det var nåt knas med det trådlösa internet igår så jag kunde inte skriva någonting mer igår det var tråkigt och så skrev jag ju att jag hade fått en blod blåsa igår men det heter blod bläma (vet inte hur det stavas) hehe nu vet ni det asså om ni inte visste det. jo här är kort på våra söta kaniner

det var i vintern men dom ville inte vara med på kort båda två
hon (molly) gillade inte blixten hehe

Men milly bryde sig inte.
sen har vi en till kanin som heter Ior men jag hade inga kort på han men men.

ska gå och titta på tv nu.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0