går inte att ladda upp bilden!

hej hopp!

urskiljer hehe att jag inte har skrivit på ett tag jag hat gjort så mycket jag har grävt ett stort hål om man kan säga det längst hela vägen han bad mig i höst men det tog lite lång tid men det var ganska bra för då kan jag göra av med pengarna nu istället.  igår kväll spelade jag och men stora syster harpan på datorn för alla ni som inte vet är det ett kort spel så kalat pasians som man också kan spela med en vanlig kortlek iaf så klarade jag och irja det och kosten täckte hela rutan om man säger så.

aja dom blev inte så bra och så irjas bild som hon ritade.  
men det gick inte att ladda upp den bilden konstigt.

men men nu ska jag typ läsa om jag orkar.

god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0