ajj mitt finger!

hejsan!

Nu sitter jag här i lekstugan som vanligt och skriver men jag tror jag ska sluta att kalla det lekstuga för jag leker j prisis inte här inne jag är ju som mäst här och sover men jag kan inte kalla det för mitt rum för då säger irja att det också äe hennes och att hon får vara här och allt men det tycker inte jag men om ni komme på nån ide så skriv en kommentar här under. hehe efter skolan kom jag ju hem som vanligt och jag och Elias fortsatte att bygga på lådbilen men då blev Elias sur för nånting jag hade gjort och då är det inte så enkelt att hålla humöret uppe självså jag slutade och bygga och gick in men då klämde jag mig på nåt och då fick jag en stor blodblåsa (tror att det heter det) på fingret 

haha bilden är jätte dålig så jag lade inte upp den men man.
Men nu ska jag läse lite ur min tråkiga bok från skolan. 

hej då doo!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0