typ kommer inte på nån rubrik

hejoilojis!

hej nu sitter man men sovsäken brevid doris korg och tänker sova där i natt det kommer väll bli kul får man iaf hoppas. ikväll ha man varit med älskade frida ich ludvig det var skojit men gat fara hem halv 12 kanske lite förtidigt det är ju faktiskt sommarlov. då om man kollar ut genom köks fönstret så är himlen rosa bakom alla träd ser et ut som haha. jag sa ju att jag skulle ta kort på det jag har köpt i stocholm och läga upp på bloggen men när jag tänker efter så har jag typ inte köpt nåt men jag kommer på nåt. men ni får se korten imorn.
skriver kanske mer innan jag somnar god natt.


kramizz

     //Lspm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0