Mufins

hej hej!! Jag vill bara säga att det var inte Andra avenyn i går det var os det var tråkigt men men. Idag har jag varit med min lila Nike det var skoj sen bakade jag mufins jag skulle ta kort på dom men han äta upp dom före :P. Idag hade vi teknik det var inte roligt alls men jag gjorde klart min bro och fick VG på det himmla stolt ä jag xD. Skulle lägga in en bild på bron men vet inte hur man göt. kommer inte kunna skriva fören på söndag eller måndag ska vara med Linnea i fjället. vi syns kanske hej hej!

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vid redigeraren är det typ en bild med ett träd , om du trycker där så kommer det upp ett litet fönster , och så trycker du bara på ladda upp bild , och välj en bild , sedan är det packat och klart! ^-^

2010-02-18 @ 22:36:21
URL: http://wintercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0