Fruktsalad med bara apelsiner!

hej hej!!

Jag har inte skrivit på ett tag men men. Har haft fysik prov i dag det gick ganska bra jag kunde typ inte 4 frågor av 30. Ikväll har jag varit på kören när jag skulle gå hem trodde jag att mina ben skulle lossna men det gjorde dom inte det var tur för jag behöver dom verkligen :P när jag kom hem så hade mamma köpt krämbullar och gjorde nån fruktsalad med typ bara apelsiner.


Här är min hinna bro som jag gjorde på tekniken Åler ville vara med så det är han som håller i bron :P
Min bro och Åler han ville också vara med på bilden

Men nu ska jag se på tv hej då!

Kommentarer
Postat av: AnToNiia

Nice bild XD GAHAHAHAHA!

2010-02-28 @ 18:41:00
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0