nya lakan

hallojs!

Jag är skit glad!! mina tokio hotel lakan som jag har vunnit kom igår men glömde skriva det igår dom är jätte fina men jag tvättade dom är jag kom hem från skola idag så dom är fortfarande blöta :( men jag typ har dom på elementet och det på högsta värmen och så har jag suttit med hårtorken och blåst på dom det var skit drygt :P
ni får se bild imorn jag har inte laddat upp bilderna för att jag int sitter vid pappas och då kan jag knappt ladda upp dom heller för jag får typ int :
)

Det blev så mycket text så jag gatt lägga in en bild som irja tog på mig tidigare idag men nu ska hon sitta tror jag så måste sluta men vi höres.

godnatt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0